کلاس آنلاین کنکور

کلاس آنلاین کنکور شرکت کنم یا نه ؟ کلاس کنکور آنلاین برای کدام دسته از دانش آموزان مناسب است ؟ دلایل شرکت در کلاس کنکور چیست ؟ چه درس هایی را لازم است که به کلاس کنکور بروم ؟

کلاس کنکور مباحثی که در کنکور خواهد آمد را برای شما تدریس می کنند و شما را آماده برای زدن تست می کند و کلاس آنلاین کنکور کلاسی است که استاد با استفاده از تکنولوژی های مختلف برای شما تدریس میکند و در واقع با استفاده از قلم نوری یا تخته هوشمند ، درس های مختلف را برای شما تدریس می کنند. 

بهترین کلاس کنکور

چگونه از کلاس های آنلاین ماترو استفاده کنم ؟

1. شما میتوانید برای ثبت نام در کلاس های آنلاین با شماره 02633341761 تماس گرفته و یا به صورت مستقیم محصول خود را از سایت خریداری نمایید.

2. بعد از ارتباط گرفتن با تیم ماترو ، پشتیبانان به تمامی سوال های شما در مورد کلاس های آنلاین پاسخ خواهند داد.

3. هزینه کلاس های آنلاین ماترو را می توانید به صورت قسطی پرداخت نمایید.

برای دریافت 15 دقیقه مشاوره رایگان و یا اطلاع از طرح های آموزشی و مشاوره تحصیلی ماترو با شماره آموزشگاه02633341761   تماس حاصل نمایید و یا فرم زیر را تکمیل کنید.




نظرات برخی از دانشجویان آکادمی  ماترو

کلاس کنکور شرکت کنم ؟

آیا شرکت در کلاس های آموزشی، ضروری است؟

یکی از مهم ترین دغدغه های اصلی هر دانش آموزی اینه که ایا باید کلاس شرکت کنم؟ جواب این سوال کاملا بستگی به سطح توانایی های شما دارد. احتمالا بار ها برایتان اتفاق افتاده است که در درسی ضعف داشتید و حتی با گذاشتن وقت زیاد برای مطالعه ی آن به نتیجه نرسیدید، بهتر است از کلاس های آموزشی استفاده کنید! استفاده از کلاس های کنکوری، به حرکت شما به سمت هدفتان سرعت می بخشد پس شما می‌توانید بر اساس استعداد و توانایی خودتان، کلاس های لازمه را شرکت کنید و از طعم فهمیدن، لذت ببرید! اگر شما هم جزو این دسته از دانش آموزان هستید، توصیه ما این است که حتما از کلاس های آموزشی استفاده کنید:

 1. اغلب اوقات در کلاس های مدرسه، درس را به خوبی متوجه نمی شوید و نیاز دارید فردی برایتان درس را بهتر و عمیق تر توضیح دهد. 

2. درس های مدرسه را متوجه می شوید اما زمان حل تست ها و تمرین ها به مشکل میخورید! (مخصوصا در دروس مفهومی)

3. اگر از نحوه تست زنی دروس و جزئیات آن بی اطلاع هستید.

در این مورد که آیا کلاس کنکور برای شما مناسب است یا نه باید به شما عزیزان بگویم که نمی شود یک نسخه را برای همه تجویز کرد  مثلا من نمی توانم به تمام دانش آموزان بگویم که کلاس کنکور خوب هست یا بر عکس در این مورد باید موضوع را از زاویه های مهم بررسی کرد که آیا کلاس کنکور برای این دانش آموز خاص مفید است و یا فقط باعث تلف شدن وقتش می شود و مورد دوم این است که اگر کلاس کنکور برای شما لازم است باید به کلاس حضوری برویم یا به صورت آنلاین ؟

اولین موضوعی که شما باید بررسی کنید این است که آیا مدرسه برای شما کلاس کنکوری در نظر گرفته است یا خیر ؟ و یا اگر در نظر گرفته است سطح معلم هایی که قرار است مطالب را برای شما تدریس کنند چقدر است و یا تا ساعت چند کلاس هایتان در روز طول می کشد.

باید تمام موارد را بررسی کنید و بعد دست به انتخاب بزنید مثلا یک زمان می بینید که مدرسه برنامه خیلی خاصی برای کنکور ندارد و یا اگر هم دارد مناسب سطح و هدف شما نیست (البته در این مورد باید موضوع را کاملا بررسی کنید) و در این موقعیت شما یاید بررسی کنید که ایا نیاز های شما در درس های تخصصی و عمومی در کلاس های کنکور مدرسه براورده می شود یا نه ؟

مثلا شما در این بررسی متوجه می شوید که معلم بسیار خوبی مدرسه برای درس ریاضی در نظر گرفته است ولی معلم زیست را هیچی از حرف هایش متوجه نمی شوید حالا باید چیکار کنید ؟

در این جا باید بررسی کنیم که ایا بقیه معلم های مدرسه خوب هستند یا نه و اگر فقط درس زیست را در کلاس مشکل داشتید می توانید به کلاس کنکور زیست بروید و در کنار آن درس های مدرسه را هم خوب بخوانید و با مدرسه پیش بیایید.

در این زمینه ممکن است تبلیغات وسوسه کننده ای ببینید مثلا 0 تا 100 زیست در 7 ساعت و … حواستان به این دست از تبلیغات باشد و گول آن ها را نخورید و هزینه اضافی برای خود نتراشید و سعی کنید با تحقیقات کامل نسبت به دوره ها در آن ها ثبت نام کنید و حتما برنامه زمان بندی کلاس هایشان را مطالعه کنید که چگونه می خواهند در طول هفته برای شما کلاس برگزار کنند و آیا فیلم های کلاس ها را در اختیار شما قرار می دهند یا نه.

کلاس آنلاین کنکور برای چه دانش آموزانی مناسب است ؟

 برای عزیزان پشت کنکوری و دانش اموزانی که مدرسه در بحث کنکور قدم های خوبی بر نداشته است مناسب است و یا مثلا دانش اموز سال دوازدهی در مدرسه متوجه می شود که از هشت معلمی که دارد ، حرف پنج تا از آن ها را متوجه نمی شود و خوب در این جا باید به سراغ کلاس های آموزشی کنکور برود و با کمک اساتید این کلاس ها سطح خود را در آن درس ها بالا بیاورد.

پشت کنکوری های عزیز هم باید توجه کنند که 100 درصد زمان را صرف فقط دیدن فیلم و کتاب نکنند و سعی کنند در کنار کلاس های کنکوری که می روند تعداد تست بالایی در روز داشته باشند چون این دانش اموزان مشکلات دانش آموزان سال دوازدهم را ندارند و تقریبا می توان گفت که تایم خالی بالایی دارند که اگر بتوانیم از این تایم مطالعاتی بالا خوب استفاده کنیم می توانید در آخر نتیجه بسیار مطلوبی بگیرید.

تست زنی یا درسنامه خوانی؟

در طی سال های مشاوره، بارها شده است با دانش آموزانی بر خورد کرده اییم که صرفا فقط کتاب و درسنامه را میخوانند یا صرفا تست زنی میکنند! نه از اینور بوم بیوفتید نه از آنورش! تست و مطالعه کردن دو گزینه ایی هستند که مکمل یکدیگرند.یعنی بهترین روش این است که بعد از اینکه کتاب و درسنامه را دقیق خواندید، بعد از اینکه به مطالب درس تسلط نسلی یافتید به سراغ تست زنی بروید و نکات جزئی تر را یاد بگیرید. اگر صرفا مطالعه کنید باعث می شود سبک تست های زیادی را نشناسید، مغزتان بتواند فقط به سوال های تشریحی پاسخ دهد، آن جور که باید و شاید به جزئیات توجه نکنید. و اگر صرفا تست بزنید،احتمال دارد همه ی درس را به خوبی متوجه نشوید ، زیرا تمام تست ها پوشش دهنده ی کل بخش های درس نمی شود و باعث می شود، سرتان کلاه برود! البته حتما میدانید که تمامی سوال های کنکور به صورت تستی برگزار می شود و این، نیازمند این است که شما تست زدن، تکنیک های تست زنی از جمله مدیریت زمان را بلد باشید! پس هر دو را در کنار هم انجام دهید تا بهترین نتیجه را کسب کنید.

 مرور 

بخش شیرین ماجرا! با توجه به حجم سنگین مطالب کنکور، داوطلبان احتیاج دارند در بازه زمانی های مشخص دروسی که مطالعه کرده اند را مرور کنند و با فراموشی آن بجنگند. البته خالی از لطف نیست، وقتس که مرور می کنید، علاوه بر یادآوری مجدد آن باعث می شود مطالب بیش از پیش در ذهنتان تتبیت شود. برای مرور کردن لازم نیست خط به خط کتاب را بخوانید! که حوصله تان سر برود و بیخیال مرور بشوید. سعی کنید از خلاصه نویسی هایی که قبلا نوسته بودید، استفاده کنید تا در زمان کمتری، مطالب بیشتری را به یاد بیاورید. برای مرور، می توانید از جزوه و درسنامه و کتاب استفاده کنید و متن ها را روزنامه وار بخوانید تا برایتان یاداوری شود. اگر جایی را متوجه نشدید، علامت بزنید تا بعدا برای آن قسمت از درس وقت بیشتری بگذارید تا آن را مرور کنید. البته‌ جالب است بدانید تعداد زیادی از دانش اموزان برای مرور کردن مطالب زیاد با جای خواندن درسنامه، به تست های پوششی و مرور رجوع می کنند. و بعد از تحلیل کردن تست ها، هر قسمت از درس که اشتباه داشته باشند را به درسنامه رجوع پیدا می کنند و آن را مطالعه می کنند. در این صورت‌ مطالب زیادی را در زمان کمتری مرور کرده اند و همانطور تست زنی هم انجام داده اند. انتخاب نحوه ی مرور، کاملا به سطح توانایی و درسی تان مرتبط می باشد. سعی کنید مطالب یاد گرفته شده را در روز بعد، هفته ی بعد، یک ماه بعد، چهار ماه بعد مرور کنید تا برای مدت زیادی در ذهنتان تثبیت شود. 

جمع بندی 

یک کلمه ی سنگین و سخت! جمع بندی ،معمولا در ماه های پایانی به کنکور انجام می شود که شامل مرور سریع و تثبیت مطالب، بهبود نقاط ضعف، تقویت نقاط قوت، رفع اشکال می باشد که هر دانش آموزی برای بدست اوردن یک رتبه ی خوب به آن احتیاج دارد. شما می‌توانید در این بازه ی زمانی، از کتاب های جمع بندی، آزمون های ازمایشی جامع،خلاصه نویسی ها، حل سوالات کنکور های پیشین استفاده کنید. از مهم ترین توصیه های مشاوران کنکور این است که از آزمون های جامع غافل نشوید و آن را جدی بگیرید و شبیه سازی کنکور کنید و تحلیل کردن آن را به صورت دقیق انجام دهید و نکات را یادداشت کنید. نکات مهم جمع بندی : 

به جای خواندن مطالب جدید، سعی کنید مطالب از قبل خوانده شده را تثبیت کنید. 

اولیوتتان را طبق مطالبی که ضعف دارید و دروسی که اهمیت بیشتری دارند، بگذارید. 

تست های سرعتی بزنید و شرایط سازی کنکور را تمرین کنید. 

در این بازه ساعت خواب و بیداریتان را کنترل کنید. 

در مرور کردن مطالب وسواس به خرج ندهید و سطحی و روزنامه وار مطالب را بخوانید.

بهترین کلاس آنلاین کنکور

با وجود شیوع ویروس کرونا بسیاری از آموزشگاه ها و مراکز اموزشی مجبور با تعطیلی شدند و تا زمانی که این ویروس وجود داشته باشد و مهار نشود وضع به همین شیوه مجازی خواهد ماند پس دانش آموزان عزیزی که گلایه از کیفیت کلاس های اموزشی مدرسه می کردند می توانند در یکی از موسسات آموزشی ثبت نام کنند و کلاس آنلاین را با سرعت بالا تجربه کنند.

در این روش یک خوبی بسیار بزرگ وجود دارد و این است که شما می توانید بخشی از تدریس معلم را مشاهده کنید و اگر از نحوه تدریس معلم رضایت داشتید اقدام به ثبت نام کنید.

برای پیدا کردن یک اموزشگاه کنکور با یک مشاور تحصیلی خوب ارتباط برقرار کنید و از او مشورت بخواهید که کدام یک از گروه ها به درد من می خورد و با سطح من جور در می آید؟

یکی از خوبی های این روش عدم طی کردن مسیر برای رسیدن به موسسه اموزشی است که بخش اعظمی از زمان دانش آموز را ممکن است در طول روز بگیرد.

حتما فیلم یکی از تدریس ها را مشاهده کنید و سپس هزینه را پرداخت کنید.

گول بعضی از تبلیغات هیجان انگیز و دروغین بعضی از کلاس های انلاین کنکور را نخورید (در 2 روز زیست را 100 بزنید !!!)

در آموزشگاهی ثبت نام کنید که فیلم تدریس ها را در اختیاراتان قرار دهند چون که ممکن است در لحظه کلاس برق یا اینترنت قطع شود و اگر فیلم را نداشته باشید از آن قسمت درس محروم شوید.

در جایی که ثبت نام می کنید حتما بپرسید که گروه رفع اشکالی در کار باشد تا اگر مشکلی داشتید بتوانید آنها را بر طرف کنید.

اگر قصد رفتن به کلاس کنکور را دارد هم مراکز حضوری اطراف محل زندگی خودتان را بررسی کنید و هم کلاس های مجازی که در موسسات مختلف برگزار می شود.

و سعی کنید خوب و قشنگ بررسی کنید و این نکته را هم فراموش نکنید که همه چیز اول به تلاش و کوشش شما بستگی دارد و سپس به کتاب ، کلاس کنکور و …

پس تا زمانی که قصد و هدف انجام کاری را ندارید کلاس کنکور را ثبت نام نکنید و هر زمان که هدف و برنامه زندگی آیندتان مشخص شد دست به اقدام بزنید و با انتخاب یک آموزشگاه خوب و در کنار یک مشاور و تلاش های شبانه روزی خودتان به اهدافی که دارید برسید و این را هم در نظر بگیرید که هر چیزی در این دنیا در کنار خوبی هایی که دارد ممکن است معایبی هم داشته باشد ، پس قبل از این که دست به اقدام بزنید اول خوب تحقیق کنید.

برای اطلاع از بهترین منابع کنکور روی لینک کلیک کنید. 

چرا کلاس های آنلاین کنکور ماترو ؟

گروه آموزشی ماترو ، بهترین تیم آموزشی ایران را برای سال 1401 کنار هم جمع کرده است و دانش آموزان عزیز می توانند با کمترین هزینه در این کلاس ها ثبت نام کنند و از امکانات فوق العاده آن استفاده کنند.

کلاس ها به صورت آنلاین و در محیط ادوب کانکت با بهره گیری از ابزار های نوین آموزشی برگزار می شود.

دانش آموزان می توانند در صورت نیاز به صورت صوتی یا تصویری و یا از طریق چت باکس با اساتید در ارتباط باشند و سوالات و مشکلات خود را مطرح کنند

پس از تمام شدن کلاس تمامی جزوات و ویدئو ضبط شده کلاس و تمرین های مربوط ، در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

در طول مدت برگزاری دوره ، واحد فنی با پشتیبانی 24 ساعته آماده پاسخگویی و رفع مشکلات سیستمی دانش آموزان خواهد بود. 

کلاس ریاضی ماترو
بهترین کلاس زیست کنکور
کلاس مشاوره کنکور
بهترین کلاس کنکور

اساتید آنلاین کنکور

بهترین کلاس کنکور ریاضی

کلاس کنکور آنلاین ریاضی و حسابان

کلاس کنکور زیست

کلاس کنکور آنلاین زیست

کلاس کنکور فیزیک

کلاس کنکور انلاین فیزیک