پکیج مشاوره

پکیج مشاوره تحصیلی

پکیج مشاوره تحصیلی ماترو یکی از کامل ترین پکیج های مشاوره در کشور می باشد که در آن  مباحث هدف گذاری ، برنامه ریزی ، تند خوانی ، اعتماد به نفس ، کنترل خواب ، مدیریت استرس ، محیط مطالعه ، تغذیه ، تمرکز ، مثبت اندیشی و … که شما می توانید همه ی این پکیج ها را به صورت جامع و با هزینه بسیار مناسب تهیه کنید و از آن استفاده کنید. این پکیج هم برای دانش آموزان سال های پایه هست هم یک پکیج کنکور جامع مشاوره است که به دانش آموزان مهارت های مختلف را یاد می دهد و خوب همان طور که می دانید بسیاری از دانش آموزان از اضطراب و استرس و عدم اعتماد به نفس رنج می برند که در این پکیج این موارد را هم مورد بررسی و ارزیابی قرار داده است. همان طور که می دانید مشکل بسیاری از دانش آموزان و عدم موفقیتشان از طرز فکر آن هاست و اگر بتوانند طرز فکرشان را درست کنند و بر اضطراب و استرسشان غلبه کنند نتیجه ی بسیار متفاوتی خواهند گرفت.

و مرحله بعد آن نحوه مطالعه است و برنامه ریزی برای نتیجه گیری به موقع و با استفاده از تکنیک های تندخوانی سرعت مطالعتان را بالا ببرید و در این پکیج به اصول و روش های تست زنی هم اشاره شده که بازدهی شما را در آزمون های آزمایشی و خود کنکور به شکل محسوسی بالا خواهد برد.

همچنین در این پکیج کنکور (پکیج مشاوره) در مورد مواردی مثل تغذیه و کنترل خواب و محیط مطالعه هم به صورت جامع صحبت شده است که نکات کلیدی است که دانش آموزان اگر آن را رعایت کنند نتیجه های خیلی بهتری خواهند گرفت.

سر فصل های پکیج مشاوره :

1. روش های مطالعاتی هر درس به صورت مجزا

2. روش های کلی و اصولی مطالعه

3. روش های مرور و خلاصه نویسی

4. روش های علاقه مندی به دروس

5. روش تند خوانی

6. روش کنترل خواب

7. محیط مطالعه

8. روش های تست زنی

9. مدیریت آزمون

10. معرفی منابع

11. تغذیه

12. تمرکز و تمرینات

13. هدف گذاری و برنامه ریزی GTD 

14. کنترل استرس

15. مثبت اندیشی

16. افزایش اعتماد به نفس

17. عادت ها و عادت سازی

18. لایو های انگیزشی

19. باور ها

بعد از ثبت نام در این پکیج شما در یک پیج VIP عضو می شوید و از این محتوای ارزشمند استفاده می کنید و هر دو هفته یک لایو پرسش و پاسخ در این پیج گذاشته خواهد شد.

برای اطلاع از نحوه ثبت نام پکیج مشاوره تحصیلی ماترو در واتساپ و یا تلگرام به شماره 09010644412 پیام دهید و یا فرم زیر را تکمیل کنید.

 مبلغ سرمایه گذاری : 999 هزار تومان

 

در صورتی که می خواهید از طرح های مشاوره ماترو اطلاع داشته باشید فرم زیر را تکمیل کنید




طرح های مشاوره تیم ماترو

طرح های مشاوره یکی از خدمات گروه مشاوره ماترو است که به دانش آموزان عزیز در هر پایه ای این امکان را می دهد که یک فرد مجرب (طرح vip و طرح رتبه برتر ها) را با قیمت های بسیار مناسب ، هنگام درس خواندن در کنار خود داشته باشند.

از خدمات گروه مشاوره می توان به هدف گذاری ، برنامه ریزی ، کنترل دانش آموز ، پیگیری شبانه ، مشاوره انگیزشی ، تحلیل آزمون و … اشاره کرد.