مشاوره تحصیلی آنلاین

مشاوره آنلاین درسی یکی از رایج ترین نوع مشاوره تحصیلی در زمان فعلی هست (با وجود ویروس کرونا) که دانش آموز نمی تواند به شکل حضوری برای مشاوره اقدام کند و این دانش آموزان می توانند در شبکه های اجتماعی مثل واتساپ و یا تلگرام مشاوره درسی پایه یا کنکوری دریافت کنند و مواردی که ذهنش را مشغول کرده ( نگرانی های امتحان و آزمون ، استرس شدید و حس بد ، نحوه مطالعه دروس ، حرکت در جهت صحیح ، تست زنی ، وسواس مطالعاتی و دیگر موارد ) با مشاورش در میان بگذارد و مشاور طبق تجربه و آموزش هایی که دیده است به او کمک می کند تا حس بهتری پیدا کند و اگر در مورد نحوه مطالعه یا تست زنی مشکلی دارد با کمک خود دانش آموز آن ها را بررسی و حل نماید.

مشاوره تحصیلی آنلاین
مشاوره تحصیلی و کلاس تست

برای دریافت 15 دقیقه مشاوره رایگان و یا اطلاع از طرح های آموزشی و مشاوره تحصیلی ماترو با شماره آموزشگاه 02633341761   و یا در واتساپ یا تلگرام به شماره 09010644412 پیام دهید و یا فرم زیر را تکمیل کنید.




برنامه ریزی شخصی سازی شده

پیگیری شبانه

بررسی روند دانش آموز

چگونه از طرح های مشاوره ماترو استفاده کنیم ؟

1. شما میتوانید برای ثبت نام طرح های مشاوره به شماره 09010644412 در واتساپ پیام دهید و یا به صورت مستقیم محصول خود را از سایت خریداری نمایید.

2. بعد از ارتباط گرفتن با تیم ماترو ، پشتیبانان به تمامی سوال های شما در مورد طرح های مشاوره پاسخ خواهند داد.

3. پرداخت هزینه مشاوره به صورت سالانه نیست و شما می توانید ماه به ماه پرداخت کنید.

مینی دوره مشاوره تحصیلی

مزیت های مشاوره تحصیلی آنلاین در واتساپ ، تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی  :

  1. به سادگی و در هر زمان که بخواهید می توانید با مشاور تحصیلی ارتباط برقرار کنید و سوالات مشاوره ای خود را بپرسید و این گفتگو می تواند به صورت چت ، ویس و یا ویدئو کال باشد و انتخاب این روش ارتباطی با شما است.
  2. محدودیت مکانی وجود ندارد ، بسیاری از دانش آموزان قبل از کرونا می گفتند که ما در منطقه زندگیمان مشاور تحصیلی نداریم و یا اگر داریم خیلی با ما فاصله دارند و نمی توانیم به آنجا برویم اما الان با وجود نعمت اینترنت به راحتی میتوانید به صورت آنلاین با مشاورتان تماس تصویری یا صوتی داشته باشید.
  3. شما می توانید صرف نظر از موقعیت جغرافیایی که دارید با بهترین مشاور ها در سطح کشور ارتباط برقرار کنید.
  4. در مشاوره حضوری شما می بایست برای ارتباط با مشاور با صرف هزینه به دفتر مشاور می رفتید و ممکن بود زمان زیادی از شما صرف رفت و آمد شود ولی با این روش به سرعتو راحتی و بدون نیاز به صرف هزینه با مشاورتان ارتباط برقرار می کنید.
  5. زمانی که شما به شکل آنلاین با مشاور ارتباط دارید به راحتی می توانید در صورت بروز مشکل به مشاور اطلاع دهید و تغییراتی در برنامه درسی خود ایجاد کنید و در صورتی که به شیوه حضوری باید دوباره به دفتر مشاور مراجعه می کردید.
  6. بلافاصله بعد از آزمونتان می توانید جواب آن را برای مشاورتان ارسال کنید و مشاور آزمون را برای شما تحلیل و بررسی کند و نکات آن را به شما بگوید تا نتیجه بهتری در مراحل بعدی بگیرید و لازم نیست مثل گذشته تا روز کاری بعد منتظر باشید تا به دفتر مشاور بروید تا کارنامه را بررسی کند.
  7. بارها به عنوان مشاور مشاهده کردم که دانش آموزان به صورت ناگهانی از درس خواندن خسته می شود (که البته خود این مورد دلیل های مختلف دارد که باید توسط مشاور بررسی شود) و مشاور اینجا خیلی می تواند کمک کند چون خیلی از این مشکلات ذهنی هست و در واقع در ذهن دانش آموز است و یک مشاور مجرب می تواند به راحتی این مشکل را تشخیص و با صحبت این مشکل را حل کند و به شما انگیزه لازم برای ادامه کار را بدهد و همان طور که می دانید انگیزه ، لازمه شروع فعالیت های ما است و زمانی که انگیزه نداشته باشیم حتی اگر قدمی هم برداریم آن قدم محکم و استوار نخواهد بود ، پس باید یک نفر با راهکار های درست ، کمی انگیزه برای شروع کار به ما بدهد و سپس ما با فعالیت و پیشرفت در آن در ادامه مسیر انگیزه مان بالا می رود.

چرا مشاوره کنکور آنلاین ماترو  ؟

1. مشاوره درسی آنلاین چه به صورت چت و چه به صورت تمام صوتی و تصویری : با هماهنگی مشاور می توانید به صورت صوتی و تصویری ارتباط برقرار کنید و مشکلات خود را مطرح کنید و مشاور بهترین راه حل های ممکن را برای شما بگویید و در مورد لایف استایل و یا نحوه مطالعه شما در طول شبانه روز نظر دهد

2. پیگیری شبانه : هر شب برای مشاورتان طبق الگویی که به شما می دهد گزارش ارسال می کنید و مشاور گزارش را مشاهده می کند و هم متوجه روند درسی شما می شود و هم اگر مشکلی در اجرای برنامه ببیند به شما اطلاع می دهد تا آن را اصلاح کنید و این خودش شما را وادار می کند که هر روز خوب و با کیفیت درس بخوانید.

3. برنامه ریزی شخصی سازی شده : در همان یکی دو روز اول مشاور شما برنامه ای مخصوص خودتان طراحی می کند که هم طبق برنامه مدرسه شما می باشد و هم طبق آزمون هایی که شرکت می کنید و جوری برنامه ریزی می شود که شما بتوانید در سریع ترین زمان ممکن درس هایتان را با کیفیت بخوانید.

4.عضویت در کانال VIP ماترو در صورت استفاده از طرح VIP و یا مشاور ارشد : در صورتی که از دو طرح vip و یا مشاور ارشد استفاده کنید ، در کانال vip هم عضو خواهید شد و می توانید از فایل های بسیار ارزشمند آن استفاده کنید.

5 . بررسی کامل روند تحصیلی شما : بر اساس آزمون هایی که شما می دهید و اجرای برنامه درسی ، مشاور روند را بررسی می کند و متوجه می شود که آیا روندی که در پیش گرفته اید در مسیر درستی قرار دارد و نه

6 . نمونه سوالات مختلف و گرفتن آزمون از درس های مختلف از دانش آموز

7 . متن ها ، ویس ها و فیلم های انگیزشی بزرگان

8 . آموزش تندخوانی ، کنترل خواب ، افزایش تمرکز ، هدف گذاری و… هر چه که باعث رتبه شدن تو میشه.

9. معرفی بهترین منابع کنکور که متناسب با سطح تحصیلی شما باشد و بتوانید هم مطالب را خوب یاد بگیرید و هم تست بزنید.

10. دانش آموزانی که در بحث درسی مشکل دارند می توانند با گروه آموزشی ماترو در ارتباط باشند و درخواست برگزاری کلاس با بهترین اساتید و به صرفه ترین قیمت ها را بدهند و همچنین گروه ماترو کلاس کنکور آنلاین برگزار می کند که می توان به جرات گفت جزو بهترین کلاس های کنکور در سطح کشور است.