اپلیکیشن مشاوره

اپلیکیشن مشاوره تحصیلی ماترو

اپلیکیشن مشاوره تحصیلی ماترو یکی از اپلیکیشن های پر طرفدار مشاوره تحصیلی است که امکانات زیادی در اختیار دانش آموزان عزیز قرار می دهد که در ادامه به تک تک این خدمات می پردازیم.

 

ویدئو های مشاوره تحصیلی : ویدئو های انگیزشی و یا تحصیلی که توسط آقای رفسنجانی و ابری گرفته می شود و در اپلیکیشن قرار خواهد گرفت.

پادکست مشاوره تحصیلی : سوال های متداولی که دانش آموزان در زمینه مشاوره دارند را به صورت ویس در اپلیکیشن قرار خواهیم داد تا دانش آموزان بتوانند از آن ها استفاده کنند.

بخش فایل اپلیکیشن :  سوالات تستی در آن بارگزاری می شود و بخشی از آن ها به رایگان گذاشته می شود و بخشی از آن ها باید هزینه پرداخت شود. 

آپارات ماترو : ویدئو های مشاوره ای که به رایگان می توانید مشاهده کنید.

سایت ماترو : سایت گروه مشاوره ماترو با کلی محتوا و مقاله رایگان که در مورد تندخوانی ، وسواس مطالعاتی ، دقت و تمرکز در آزمون ، برنامه ریزی کنکور و … صحبت شده است

پشتیبانی : دانش آموزان سوالات خود را در این قسمت مطرح می کنند و گروه ماترو به صورت ویس یا ویدئو این سوالات را پاسخ می دهد و در قسمت پادکست یا ویدئو قرار می دهد.

ارسال پیام به ماترو : که شما می توانید با پر کردن این فرم درخواست ارسال اطلاعات طرح های مشاوره ای و یا پکیج را کنید که در این صورت پشتیبانان به شما در واتس اپ پیام خواهند داد و شما را راهنمایی می کنند.

پکیج : پکیج های مشاوره تحصیلی که در حال حاضر پکیج قدم صفرم موفقیت به صورت رایگان در آن قرار گرفته شده است.

 

دانلود اپلیکیشن مشاوره تحصیلی
مشاوره تحصیلی
نسخه ios اپلیکیشن مشاوره تحصیلی ماترو