مشاوران برتر کنکور

مشاور برتر کنکور و تیزهوشان گروه مشاوران ماترو که دانش آموزان عزیز می توانند در کنار خود یک مشاور تحصیلی داشته باشند که رتبه برتر رشته خودت بوده (در رشته های پزشکی ، دانشگاه فرهنگیان ، زیست شناسی ، مهندسی ها ، حقوق و حسابداری که همه ی مشاوران در دانشگاه های برتر کشور هستند ) و می توانند به شما کمک های بسیاری بکنند و تمامی مشاوران توسط آقای رفسنجانی و ابری آموزش دیده اند و عملکرد این عزیزان به صورت مستمر بررسی می شود تا فرایند مشاوره به بهترین شکل انجام شود.

هدف گروه مشاوره ماترو این است که دانش آموزان عزیز بدون داشتن هر گونه اضطراب و استرس و وسواس های فکری به تحصیلشان ادامه دهند و با برنامه ای که توسط مشاور به آن ها داده میشود ، مسیرشان را سازماندهی کنند و با خاطری آسوده درس هایشان را فرا بگیرند. و در هر زمانی که سوال مشاوره ای برایشان پیش آمد و یا انگیزه خود را برای درس خواندن از دست دادند می توانند با مشاور این مورد را مطرح کنند تا مشاور به آن ها راهنمایی و کمک کند.

در اینجا چند مورد از خدمات مشاوران تحصیلی برتر گروه ماترو را نام می برم :

1. برای شما برنامه ریزی می کنند 

2 . به شما انگیزه می دهند چون در سال های نزدیک به کنکور دانش آموزان به دلیل های مختلف ممکن است انگیزه خود را از دست بدهندو حس و حالشان بد بشود پس به یک نفر همراه و راهنما نیاز دارند تا در این شرایط به آن ها کمک کند و موضوع را حل کند.

3. شما را در زمینه های مختلف تحصیلی و شغلی راهنمایی می کنند.

4. از شما گزارش کار می گیرند و روند پیشرفت شما را بررسی می کنند و به شما بازخورد می دهند و این کار باعث می شود که دانش آموز هر روز درس هایش را به صورت منظم بخواند.

5. آزمون های شما را بررسی می کند و اگر نکته ای یا اشکالی در کار شما وجود داشته باشد به شما تذکر می دهند و برنامه جدید را طبق عملکرد آزمون شما می نویسند.

 

برای اطلاع از طرح های مشاوره و پكيج مشاوره ماترو فرم زیر را تكميل کنید